2011年7月10日 星期日

好開心呀!^_^

我個blog嘅瀏覽數次數今日突破5000次啦(只係短短一個月)!真係好開心呀!​多謝大家支持!^_^

其實我不嬲都鍾意整野食嫁,過以前就好少會影相做紀綠,重好多時都冇記低食譜,攪到有時想再整返都唔記得點整!>.<

到去年年底才開始整蛋糕和曲奇餅,就開始影低啲相在 facebook 同我啲朋友仔分享!
但越整越多後,我又怕post得太密會悶親我啲朋友,始終唔係個個都鍾意整嘢食嘛!

終於喺朋友Sherine鼓勵下,上個月起終於「的」起心肝開始寫blog喇!


但我發覺原來唔係個個都可以喺個blog到留言嫁,都唔知究竟別人有冇興趣和鍾唔鍾意!
冇乜feedback真係冇乜動力寫食譜嫁(因為唔識打中文,用手寫版嚟寫真係好慢好麻)!

但自從係 Baby Kingdom 分享後,見咁多人欣賞我的食物,真係超開心呢!

我要返工嫁,只係請part-time姨姨朝早湊阿女(阿女返下午班)我就返工,回家湊完阿女返學後我又再返工!放工後又要煮飯湊女,要等佢瞓咗先開始「阿戊整餅」,整完通常都已三更半夜了!

其實我真係冇乜時間寫食譜和寫blog嫁!

不過,我宜家好似上咗癮咁,就算返工嘅時候都常常諗,重有乜嘢可以整嚟同大家分享呢?嘻嘻!

希望大家可以多啲喺 BK或 facebook回應我吖,我會繼續寫多啲食譜和大家分享嫁喇!!

6 則留言:

  1. 恭喜你呀!
    好鐘意你整既野. 好靚好吸引, 令我好想食!

    回覆刪除
  2. Florence (skchiu from BK)2011年7月20日 下午1:42

    多謝你的好介紹先!
    如果唔係你肯同人分享, 我又唔會識得整雪糕, 牛油 ... diy 食品好過自己超市買 yeah !!!

    回覆刪除
  3. 加油呀! 我好鍾意你個BLOG呀! 我都好鍾意整野食嫁~
    其實我一路睇都一路諗緊, 呢個媽媽係咪家庭主婦黎呢
    點知原來係要返工, 好犀利呀!
    我好佩服D媽媽返工之餘但都有時間照顧仔女
    支持你! :)

    回覆刪除
  4. 我都係中學時最愛上烹飪堂,上足一日咁濟,又係忽然係二年前重提煮食既興趣,工餘做個周日煮婦,又愛嘗試新菜式煮完半夜三點仲要等d餸菜攤凍放雪櫃

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你留言俾我呀!很高興認識你這位志同道合的朋友,請問你有寫blog嗎?

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除