2011年7月24日 星期日

《夏日消暑推介 》青檸雪葩

其實我從未食過青擰雪葩,今次是應 fans(呵呵!真係估唔到白己都會有粉絲!^0^) 要求試做的!我記得我係電視看過廚師教做士多啤梨葩,所以今次就照板煮碗嘗試用青擰來做!
做雪葩比做雪糕更容易,材料簡單又經濟,味道好 fresh 好適合夏天用來消暑!Yummy!Yummy!^_^


材料:
清水 300g
砂糖 90g
青檸汁 40g(約兩個青檸)
青檸皮 (兩個青檸表面青色的果皮)

做法:
  1. 把兩個青檸切開一半搾汁,然後用篩隔去核和果肉後備用。
  2. 把清水、砂糖和一半青檸皮放進小鍋中,用慢火把砂糖慢慢煮至完全溶化後便可熄火,
    加入青檸汁和餘下的青檸皮拌勻,然後倒進長方型的容器內放涼備用。
  3. 將已完全放涼的青擰水放進冰箱冷藏至少兩小時(可放過夜)後,取出用叉扒鬆後再壓平放回冰箱再冷藏,兩小時後再重覆做一次。
  4. 如想雪葩做出來細緻啲,可隔兩小時後重覆再做多次後,放回冰箱冷藏至少兩小時至硬身,即可用雪糕勺舀出雪葩球享用了。
備註:
  1. 其實做雪葩比做雪糕易,雖然冷藏的時間較長,但不須像做雪糕般一定要按時取出用叉扒鬆(因為雪糕漿雪得過硬便不能扒鬆了)。只要把雪葩冷藏至少兩小時,放過夜亦可,只要有空就記得取出來用叉扒鬆,共重覆做2至3次便可。
  2. 一定要待雪葩完全雪硬後才可用叉扒鬆;扒鬆雪葩時要動作亦要快些,因雪葩比雪糕更快溶化!若雪葩在半溶半硬的狀態時用叉扒鬆,做好的雪葩質地會較粗糙(因為所扒鬆的冰粒會較大)。
  3. 其實網上有些食譜會加魚膠粉來做(應可縮短冷藏的時間及令雪葩無咁易溶化),但我喜歡用最少的材料來做,因此並無加入亦未試過。大家若有興趣嘗試,防加半茶匙魚膠粉(先用20g熱水拌勻備用,最後才加進煮好的青檸水中,其餘步驟相同,冷藏時內可能只須1小時)試試看啊!
  4. 這份量是較適合小朋友口味,不太濃味和不太酸,甜味適中。若喜歡較濃味的,可增加青檸汁或減少清水的份量,只要試啱自己口味才放進冰箱冷藏便可。

4 則留言:

  1. 我試整好多次,
    雪過夜後變得好硬, 應該點做??
    THANKS!!

    回覆刪除
  2. 自製的雪葩雪是會較硬,可以先最出放室温置10-15分鐘後,用叉再扒鬆一次,或直接用雪糕勺慢慢刮起一層層再捲成球狀後,才放於杯中享用。

    回覆刪除
  3. 請問點解我會雪到好似jelly 咁...?? 會唔會因為魚膠粉多左d ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思,咁遲覆你!我未試過加魚膠粉做呀,所以唔知效果如何,但照你所講的情況,我估應該是魚膠粉份量太多,下次可減少份量再試做吖!
      其實唔加魚膠粉都得架,只是吃時要快手啲,因為會好快溶。^_^

      刪除