2011年7月20日 星期三

手造卡通棒棒曲奇

連續同阿女出了幾日街,重要係晚晚十點幾才回家,超疲累!阿女今日都投降話好攰唔去街了!  於是,我們今天就在家裡整曲奇餅親子吓!!^_^

我是第一次做這種曲奇(食譜改自<自家製曲奇小蛋糕2>)因為要用手搓來造型,所以低筋麵粉的比例比平時做開的曲奇要多!我都諗住一定好硬唔好食,諗住同阿女玩下就算!我同阿女都真係玩得好開心,她好像玩泥膠般不斷做出不同的人像(我都要整快啲,唔係啲粉團就俾佢用晒!),重一路係咁食我啲餅乾條同朱古力粒添!不知幾 happy !^0^
到曲奇餅出爐及放涼後,我和阿女都急不及待一嚐自己嘅手勢!嘩!又好好味唔係好硬喎,甜度啱啱好,真係要讚下自己!!嘻嘻!
(因為我連原本的食譜都未做過,就大幅改動食譜,真係無諗過會咁好味!Yeah!)

食譜改自<自家製曲奇小蛋糕2>
我最後做了成枱曲奇,阿女話小朋友收到後好開心呢!^0^

 
材料:(可做出 ~ 12支棒棒曲奇)
無鹽牛油 70g
原黑蔗糖 80g
全蛋 1隻
低筋麵粉 185g + 15g
粟粉15g
無糖可可粉 10g
鹽 少許
餅乾條 適量
入爐朱古力粒 適量

做法:
(圖2)
    ﹝圖1)

  1. 用鍚紙包好餅乾條(以免焗曲奇餅時餅乾條會焗燶)備用。
  2. 將185g低筋麵粉、15g粟粉和鹽過篩備用。
  3. 預熱焗爐於190度。
  4. 將巳在室溫下軟化的牛油和黑糖用電動打蛋器打發至完全混合。﹝圖1)
  5. 分次加入雞蛋,繼續打發至完全混合。
  6. 將已過篩的麵粉和粟粉分次加入蛋糊內,繼續打發至完全混合。
  7. 將麵糊分開兩份,一份篩入可可粉用電動打蛋器拌勻﹔另一份篩入15g低筋麵粉拌勻後搓成麵團備用。(圖2)
  8. 在枱上鋪一小張牛油紙(便於將做好的麵團轉移到焗盤上),先放一支餅乾條,然後在沒有包錫紙的部份放上麵團輕輕壓實及做出各式造型。
  9. 把已造型的麵團放於焗盤上,放進焗爐以190度焗10-15分鐘(視乎麵團的厚薄),然後取出放於架上放涼。
備註:
  1. 由於要用來造型,麵團不能造得太軟身(我已用15g粟粉代替部份低粉,以令曲奇餅鬆化些之餘麵團亦不會太軟身)所以這款曲奇吃起來會比較硬一點。
  2. 我選用原黑蔗糖是因為覺得這種糖比較天然有益,味道亦較香。若不想特別購買,可用黃糖或砂糖代替。
  3. 最好把厚薄相若的造型曲奇一起焗,以免一些(厚的)曲奇還未熟透而另一些(薄的)巳焗燶。
  4. 造型時間越短越好,若麵團因放在手中太久而出油,做出來的曲奇餅會十分硬,難以嘴饞!
若想看多些製作圖片,請到:

If you like my recipe, please "Like" my page in Facebook, Thanks!

沒有留言:

張貼留言