2011年7月11日 星期一

Oreo 朱古力戚風蛋糕

阿女上星期五在學校開大食會,每個同學都需要帶一樣食物(要帶3人份量)和同學們分享。但今次好突然呀,到星期四阿女放學後我才收到通告要準備蛋糕(老師知我鍾意整蛋糕)!因為趕時間,唯有同阿女一齊整啦(平時我通常等佢瞓咗至整嫁)。其實我覺得今次唔係整得咁好!但阿女話老師和同學仔都覺得好好味喎!好彩啫........^_^



4 則留言:

  1. can i have the recipe??
    pls send e-mail to me..
    blanche_ki@hotmail.com
    thx!!

    回覆刪除
  2. Pls send the receipt to me, many tks!
    Email : dorcas_kwong@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  3. 可唔可以俾食譜我??
    email: cathy1019@hotmail.com

    回覆刪除
  4. 可否給我這蛋糕的食譜
    Email: bbkwok@ymail.com

    回覆刪除