2011年11月5日 星期六

我焗的第一盤包包

上星期睇完東張西望,講出面賣的麵包落咗好多色素和添加劑,昨晚終於「的」起心肝試做咗我第一盤麵包喇,係最簡單的甜餐包!^_^未試過之前,一諗起要等發酵幾次,好似好麻煩咁,又怕自己冇記性,放埋一邊會唔記得咗,所以遲遲都冇動手做................>.<
但原來整麵包又唔係想像中咁難同咁麻煩喎,重幾好玩添!^0^


雖然塗蛋漿時唔夠快手,麵團有啲縮回少許,但至少發酵成功,又焗得成型吖(我第一次整,好低要求咋!),食落味道都唔錯,阿女就嫌淡少少(我食就覺得夠甜,但佢食慣外面的甜餐包),不過第一次整重有得食(我預咗會失敗要丟架!),我已經好滿意,今晚一於再整過!^0^



3 則留言:

  1. 好開心見到妳食譜、攪到我今天又留夜整起麵包來、但結果超讚haha

    回覆刪除
  2. 很高興知道你喜歡我的食譜,多謝你支持啊!
    如你不介意,可將你的製成品post在我的Facebook page 和大家分享呢!^_^

    回覆刪除