2011年7月4日 星期一

輕怡士多啤梨雪糕 ( 不用雪糕機、不用加蛋黄 )


我一直都好想買部雪糕機自己整雪糕嫁,不過我個冰箱成日都好滿,實在無辨法容得下雪糕機那個要雪藏的內膽!唯有放棄!>.<

本來我又想用傳統的方法用攪拌機做雪糕,但想起要每隔一陣就要拿出來攪一攪便覺得十分麻煩,所以一直都沒有整過雪糕!

其實,我常常都用blender做乳酪雪糕嫁(因為又健康又易做),但原來用同樣的方法,唔用乳酪而改用淡忌廉,便可做成美味的輕怡雪糕喇(因為無蛋、少糖、少cream又無奶)!Yeah!
宜家唔駛買雪糕機喇,又唔駛好似傳統方法咁每隔一陣就拿出來攪拌!真方便!^_^

呢個方法好易整嫁,你都試下啦!

材料﹕
士多啤梨 200g
淡忌廉 100g
糖粉 10g (這份量是少甜版,請根據個人口味和士多啤梨的甜度自行調較)

做法﹕
  1. 士多啤梨洗淨切成大粒,放進冰箱雪至硬身。
  2. 將所有材料放進電動攪拌器內打至滑身。
  3. 將雪糕糊倒進小杯內,冷藏至硬身即成。
註:
  1. 若想易些打碎,可先落一部份士多啤梨加全部淡忌廉打至滑身,然後再將餘下的士多啤梨逐少加入再打至軟滑。
  2. 如想增加口感,可以把一些士多啤梨(份量隨意)切成小粒或用攪拌器微微打碎,放入已做好的雪糕糊內輕手拌勻才放冰格冷藏,吃雪糕時便可吃到新鮮果肉了。
英文食譜及做法的圖片在此:

7 則留言:

  1. 我明晚試下先, 呢個食譜好好呀!

    回覆刪除
  2. 請問要打幾耐??
    我整左一次好冰喎!

    回覆刪除
  3. 因電腦問題,之前不能登入回覆,咁遲先覆不好意思!
    因這是簡易輕怡版(無落蛋黃、少cream、少甜、少步驟),所以可能無一般出面賣的雪糕般滑!
    如你想滑啲無咁icy,可用多一倍份量的淡忌廉(忌廉我suggest用Paul's-杰啲濃啲)、用煉奶代替砂糖!將士多啤梨和cream打至滑身後,冷藏2小時後用叉扒鬆,隔1.5小時後再重覆做一次,冷藏至少4小時待硬身後便可品嘗了!

    回覆刪除
  4. 請問攪拌器要打幾耐?

    回覆刪除
  5. 我用了你的方法~~但是香蕉代替了士多啤梨
    大成功!

    多謝你分享了你的心得

    回覆刪除
  6. 糖粉可以用煉奶取代嗎
    水果是否在冰格雪至硬身(少少結冰)

    回覆刪除